Normes d'ús, Polítiques de privacitat i Servei

Servei i accés

Escolapop és un servei gratuït de l'AMPA de l'escola Sant Feliu.

S'ha de sol·licitar accés a l'AMPA per poder usar aquest servei.

S'han d'acceptar les Normes d'ús del servei i acceptar les Polítiques de privacitat i de protecció de dades personals aquí descrites.

L'AMPA es reserva el dret d'acceptar, rebutjar o cancel·lar l'accés de qualsevol usuari en qualsevol moment.

L'AMPA no es fa responsable de la qualitat, preu, condicions dels articles publicats ni dels acords de compra/venda entre usuaris, però es reserva el dret d'eliminar publicacions que consideri no adequades.

L'AMPA no es fa responsable de la comunicació, informació o dades compartides entre usuaris en el procés de compra/venda, independentment del canal de comunicació emprat.

Polítiques de privacitat i protecció de dades personals

El sistema registra el vostre email, nom d'usuari i fotografia del compte en una base de dades que gestiona l'AMPA.

Podeu sol·licitar la baixa del vostre usuari i eliminació de les vostres dades en qualsevol moment, enviant un email a l'AMPA o amb l'opció en la secció "El meu usuari".

Normes d'ús

Per a consultar els articles publicats a Escolapop o per a publicar-hi un article és necessari enregistrar-s’hi, i implica l’acceptació de les polítiques de privacitat i normés d’ús aquí descrites.

Procés de publicació d’articles

En la publicació d’un article s’indicarà un títol i descripció del material ofert, categoria, talla o edat o curs corresponents, així com la resta de dades de l’article.

També s’hi ha d’incloure una imatge (que no pot superar 1 MB de pes).

Per tal que aparegui en les cerques en l’app s’ha de marcar l’article com

+ Estat de publicació: "Publicat"

+ Estat de venda: "En venda" o "Reservat"

Si a l’hora de publicar, modificar o cancel·lar un article teniu incidències, podeu sol·licitar suport tècnic contactant per email amb adm.escolapop@gmail.com.

Els administradors d’aquesta plataforma d’intercanvi, podran eliminar les publicacions que considerin que el seu contingut no es apropiat per a cada apartat o per a aquesta plataforma d’intercanvi en general.

Procés de compra venda

El "comprador" es pot comunicar amb el "venedor" fent clic en el botó "Contacta amb el venedor" en la fitxa de l'article, que envia un email a aquest darrer.

Aquest email es pot editar abans d’enviar-lo i incloure-hi dades de contacte, com el telèfon o altra informació, que no es registra a l’app i no és responsabilitat de l’AMPA.

Opcionalment, el venedor pot marcar l’article com "Reservat".

Es recomana a les famílies que es citin en el col·legi per l’intercanvi, per exemple, en les entrades o sortides del centre.

Un cop produït l’intercanvi, el "venedor" ha de marcar l’article com "Venut" a l’app, en l’àrea "El meu Escolapop", per evitar que segueixi apareixent en l’app com article a la venda.

© AMPA Escola Sant feliu. All rights reserved.